تبدیل گروه به سوپرگروه در تلگرام

تبدیل گروه به سوپرگروه در تلگرام | آموزش تصویری کامل

تبدیل گروه به سوپرگروه در تلگرام ! همانطور که می دانید گروه ها در تلگرام به دو نوع گروه معمولی و سوپرگروه در تلگرام تقسیم می شوند امروز خدمت شما رسیدیم تا درمورد تبدیل گروه به سوپرگروه تلگرام از بخش ربات تلگرام سکیوریتی سیتی با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید .

همانطور که می دانید گروه های تلگرام محدودیت در تعداد کاربران دارند و برای عضویت افراد بیشتری در گروه بایستی از امکان تبدیل گروه به سوپرگروه تلگرام استفاده کنید. در ادامه برتری و تفاوت سوپرگروه نسبت به گروه را عنوان کرده و آموزش نحوه تبدیل گروه به سوپرگروه در تلگرام را به صورت تصویری ارائه می کنیم.

مراحل تبدیل گروه به سوپرگروه در تلگرام

برای تبدیل گروه به سوپرگروه در تلگرام کافیست تا مراحلی که در ادامه ارائه می کنیم را به ترتیب طی کنید:

مراحل تبدیل گروه به سوپرگروه در تلگرام

مراحل تبدیل گروه به سوپرگروه در تلگرام

  1. وارد گروه مورد نظرتان شوید (حتما باید یک گروه از قبل داشته باشید تا بتوانید به سوپرگروه تبدیلش کنید).
  2. طبق شکل بر روی تصویر گروه یا نام گروه کلیک کنید تا وارد بخش مشخصات گروه شوید.
  3. سپس بر علامت سه نقطه عمودی که در بالای صفحه مشخصات گروه قرار دارد کلیک کنید و گزینه Convert to supergroup را انتخاب کنید.
  4. در صفحه Convert to Supergroup یک سری اطلاعات در رابطه با این عملیات به شما داده می شود برای مثال اینکه اعضای جدید می توانند پیام های قبلی را مشاهده کنند و اینکه پیام های حذف شده قابل بازگشت نیستند و … . در صورت تمایل می توانید بخش مشخص شده در تصویر را علامت بزنید تا وارد مرحله بعد شوید.
  5. در مرحله بعدی به شما اخطار داده می شود  که در صورت تبدیل گروه به سوپرگروه دیگر قادر نیستید سوپرگروه را به حالت قبلی برگردانید، بر روی Ok کلیک کنید.
تبدیل گروه به سوپرگروه

در این مرحله از شما پرسیده می شود که از تصمیم خود برای تبدیل گروه به سوپرگروه تلگرام مطمئن هستید یا خیر؟ چرا که دیگر قادر نخواهید بود گروه را به حالت معمولی برگردانید.

تبدیل گروه به سوپر گروه با موفقیت به اتمام رسیده است و به راحتی می توانید تا 5000 کاربر را در گروهتان عضو کنید. همچنین در صورتیکه توانایی تنها اداره کردن گروه را ندارید می توانید از امکان اضافه کردن ادمین گروه تلگرام استفاده کنید.

شما به عنوان سازنده گروه تنها کسی هستید که امکان اضافه کردن ادمین گروه را دارید و در صورت پاک کردن اکانت تلگرام و ساخت اکانت جدید دیگر نمی توانید به عنوان سازنده گروه اقدام به فعالیت کنید. خوبی کانال تلگرام نسبت به سوپرگروه تلگرام این است که در سوپر گروه نمی توان سازنده گروه را به طور کلی تغیر داد اما در کانال تلگرام قابلیت تغییر سازنده کانال تلگرام وجود دارد.

تفاوت گروه و سوپرگروه

در ابتدا فقط گروه معمولی تلگرام وجود داشت اما پس از مدتی برای توسعه امکانات گروه در تلگرام سوپرگروه ایجاد شد. گروه های معمولی غالبا مناسب گپ های خانوادگی هستند، این گروه ها حداکثر می توانند 200 عضو داشته باشند و همه افراد می توانند تصویر شاخص گروه و یا نام گروه را تغییر دهند.

تبدیل گروه به سوپرگروه

سوپرگروه تلگرام قابلیت عضویت 5000 نفر در گروه را داشته و همچنین امکانات مدیریتی خوبی برای رسیدگی به نظم گروه دارا می باشد.

به طور کلی می توان گفت که گروه های عادی تلگرام امکانات چندانی برای مدیریت مرکزی ندارند. اما در صورتیکه بخواهید گروه های کاری،تجارت الکترونیک (خرید و فروش اینترنتی) و … ایجاد می کنید قطعا باید گروه مورد نظر تعداد اعضای زیادی داشته باشد، به این منظور می توانید از سوپرگروه تلگرام  در کنار یک کانال تلگرام بهره ببرید.

سوپرگروه تلگرام قابلیت عضویت 5000 نفر را دارا می باشد، همچنین در این گروه ها کاربران عادی دسترسی کمی داشته و نهایتا می توانند با سایر اعضای گروه چت کرده و پیام های خودشان را پس از ارسال حذف کنند. اما مدیر یا مدیران سوپرگروه می توانند پیام های سایر افراد گروه را نیز حذف کنند، پروفایل گروه را تغییر دهند، افراد خاطی را از گروه اخراج کنند و با قابلیت پین کردن پیام تلگرام پیام هایی را در بالای صفحه گروه سنجاق کنند.

علی اصغر

علی اصغر ولیلو مهندس کامپیوتر و موسس وبسایت سکیوریتی سیتی ، شهر امنیت تلاش میکنم نوشته های سودمند و مفیدی نگاشته تا گامی هر چند کوچک در راستای افزایش دانش عزیزان برداشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *